نوشته شده توسط : سیمین

هتل اعیان مشهد

اعیان1

یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد هتل اعیان است که در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) بنا شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم مطهر بروند و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.این هتل امکانات خوبی را ذر اختیار مسافرانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

اعیان 

اعیان2

اعیان4

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور مشهد نوروز 95، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

اعیان3

اعیان5

 

 

 

هتل آزادی مشهد

آزادی3

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 4 ستاره آزادی است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا برای مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل امکات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

آزادی

آزادی1

آزادی2

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص تور مشهد نوروز 95، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

آزادی4

 

 

هتل اطلس مشهد

اطلس

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 3 ستاره اطلس می باشد که در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق های کاملا عالی تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل برای کسافران تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانند سفر خوبی را با رفتن به این هتل تجربه کنند.

اطلس1

اطلس2

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور مشهد نوروز 95 , کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

اطلس3

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آبان مشهد :

هتل 4 ستاره آبان مشهد در خیابان امام رضا و بلوار پیروزی احداث شده است. این هتل در فاصله 30 دقیقه ای به صورت پیاده روی از حرم مطهر قرار گرفته است. بازار رضا مشهد 300 متر از هتل فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد و ایستگاه راه آهن 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. كودكان 3 تا 5 سال برای تور مشهد نيمه بهاء محاسبه می گردد.

_آبان_1.jpg

_آبان_2.jpg

امکانات هتل آبان مشهد برای میهمانان تور مشهد:
رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی و واحد، جکوزی، آسانسور، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، ماهواره، پارک کودکان، کافی نت،  گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر فرودگاه رایگان، کافی شاپ، نمازخانه،سونا، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_آبان_3.jpg

_آبان_4.jpg


هتل 3 ستاره هاترا مشهد :

هتل 3 ستاره هاترا مشهد در سال 1392 در خیابان امام رضا و فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی احداث شده است. این هتل 9 طبقه می باشد. فرودگاه مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین ایستگاه راه آهن 30 دقیقه از این هتل فاصله دارد.این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهدخود است.

_هاترا1.jpg

امکانات هتل هاترا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، چایخانه، اینترنت در لابی و در واحد، روم سرویس، لاندری، خشکشوییصندوق امانات، لابی، کافی شاپ، ، اتاق بار و چمدان، فتوکپی و...

_هاترا2.jpg

_هاترا3.jpg


م
طالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد ویژه تعطیلات بهمن 94

تور مشهد نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار رضا مشهد :

 

_رضا_5.jpg

 

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران تور مشهد قرار دارد.

 

_رضا_4.jpg

 

_رضا_3.jpg


بازار حکیم مشهد :

 

_حکیم_1.jpg

 

بازار حکیم یکی از بزرگترین مراکز خریدمشهد، میباشد که با توجه به گوناگونی اجناس، مورد توجه زائران قرار گرفته است. این بازار شامل ۴طبقه و۱۲۰واحد تجاری است که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل، انواع اسباب بازی، سیسمونی، کت و شلوار،و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش  لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و غیره به فروش میرسد. این مجموعه در خیابان امام خمینی واقع شده است و زائران تور مشهد می توانند جهت خرید و بازدید به این مکان مراجعه نمایند.

 

_حکیم.jpg

م
طالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد ویژه تعطیلات بهمن 94

تور مشهد زمستان 94 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران معین درباری مشهد :

_معین_درباری_مشهد.jpg

رستوران معین درباری از رستوران های اصیل مشهد می باشد که در سال 1280 ه.ش یعنی همزمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار توسط حاج اصغر معین درباری افتاح شد.و تا کنون از بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود. این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوعی می باشد.از انواع چلو کباب ها و جوجه کباب ها گرفته تا انواع غذاهای خانگی مانند باقالا پلو با گوشت , سبزی پلو با ماهی و... . به مسافران تور مشهد پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ و متنوع آن را بچشند و لذت ببرند.

آدرس رستوران معین درباری مشهد:مشهد بین میدان تلویزیون و میدان پارک ملت رستوران معین درباری

 

_معین_درباری_مشهد2.jpg

 

_معین_درباری.jpg


رستوران روف گاردن هتل درویشیمشهد

_روف_گاردن_مشهد.jpg

رستوران روف گاردن هتل درویشیمشهداز رستوران های خوب این شهر می باشد. این رستوران در  طبقه بالای لابی هتل قرار دارد.و دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز است که مهمانان عزیز می توانند در آرامش و محیطی زیبا غذای خود را نوش جان کنند. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای فرنگی و آسیایی سرو می شود. غذاهای فرنگی آن به همراه سس های مخصوص است که باعث لذیذتر شدن غذا می شود. به مسافرانتور مشهد که علاقه مند به غذاهای فرنگی با سس مخصوص هستند پیشنهاد می کنیم که حتما غذاهای فرنگی رستوران روف گاردن را امتحان کنند.

 

رستوران برکه هتل درویشی مشهد

_برکه_هتل_درویشی.jpg

رستوران برکه هتل درویشیمشهد رستورانی با فضایی بسیار دلباز ,  زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نیمکت هایی است که از داخل آن ها آب جاری شده و زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است. در واقع رستوران برکه رستورانی سنتی مدرن است که با قلیان , میوه و نوشیدنی های سنتی و... آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود. علاوه بر این آب و وهوای آن بسیار بی نظیر است و رستوران برکه هم در این محیط قرار گرفته است. مسافرانتور مشهدکه علاقه مند به سپری کردن لحظات خود در محیطی آرام و زیبا و دنج هستند دیدن از این دریاچه را از دست ندهند.

 

رستوران مراکشی هتل درویشیمشهد

_مراکشی_هتل_درویشی.jpg

رستوران مراکشی هتل درویشیمشهددر طبقه پایین  هتل و در انتهای بازارچه هتل قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار تند هستند و برنج ها به صورت دم شده سرو می شوند. در رستوران مراکشی هتل درویشیمشهدغذاها  در ظروف بسیار خاصی سرو می شوند. مسافرانتور مشهدکه علاقه مند به غذاهای تند هستند حتما به رستوران مراکشی هتل درویشیمشهدبروند. طبخ عجیب غذاها و سرو آن ها در ظروف خاص از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران است که باعث جلب توجه مهمانان و مسافرانتور مشهد می شود.

 

رستوران آتریوم هتل درویشیمشهد

_آتریوم_هتل_درویشی.jpg

رستوران آتریوم هتل درویشیمشهددارای فضایی بزرگ , زیبا و دلنشین است که در انتهای لابی هتل قرار دارد. غذاهای این رستوران به صورت بوفه آزاد است. رستوران آتریوم هتل درویشی  در بعضی از روزهای هفته آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. مسافران خوش خوراکتور مشهدرستوران های خوب هتل درویشیمشهدرا که در اینجا به معرفی آنها پرداختیم , از جمله رستوران آتریوم آن را از دست ندهید.

 

رستوران ارغوان هتل درویشیمشهد

_ارغوان_هتل_درویشی.jpg

رستوران ارغوان هتل درویشیمشهددر واقع صبحانه خوری این هتل است که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نمایی زیبا و دکوراسیونی مدرن می باشد. کف رستوران یا صبحانه خوری ارغوان هتل درویشیمشهد با موکتی بنفش رنگ پوشیده شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. مسافرانتور مشهدکه در هتل درویشی اقامت دارند هنگامی که می خواهند صبحانه خود را در صبحانه خوری ارغوان نوش جان کنند , می توانند طلوع آفتاب را هم مشاهده کنند چون دیوارهای این رستوران (صبحانه خوری) شیشه ای است و تقریبا تمام شهر از پشت دیوار شیشه ای قابل مشاهده است. به مسافرانتور مشهدپیشنهاد میکنیم که این محیط آرام و زیبا را برای میل کردن صبحانه خود از دست ندهند.


مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد ویژه تعطیلات بهمن 94

تور مشهد نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,رستوران های ارزان مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتلجواد (ع) مشهد :

هتل 4 ستاره جواد (ع) مشهد در سال 1389 و در خیابان امام رضا احداث شده و یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم امام رضا می باشد. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و برای كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.

هتل جواد مشهد

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

هتل جواد مشهد 1

هتل جواد مشهد3

 


هتل تهران مشهد

هتل 4 ستاره تهران مشهد در زمینی به مساحت 11 متر مربع در سال 1352 احداث شده است.  این هتل با حرم مطهر 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل از فضای باز و سرسبز، آب نما، باغچه های گل کاری برخوردار است.

تهران3

امکانات هتل تهران مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره، خودپرداز، چایخانه، کافی نت و...

تهران2



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آریا مشهد

2.jpg

بهترین هتل 3 ستاره مشهد هتل آریا است. که در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است. مسافرانتور مشهد نوروز 95 می توا نند در این هتل با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل به صورت فولبرد در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می گیرد.

1.jpg

.jpg

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

 

هتل اترک مشهد

4.jpg

یکی از هتل های شیک مشهد هتل 4 ستاره اترک می باشد که در مجاورت حرم مطهر امام رضا واقع شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه لوکس، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته بسیار راحت تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

.jpg

3.jpg

_1.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران با غذاهای متنوع برای مسافران تور مشهد نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حرق، فروشگاه، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

5.jpg

_2.jpg

 

_آپادانا_مشهد3.jpg

شیک ترین هتل مشهد هتل 4 ستاره آپادانا است که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است.فاصله فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل می باشد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهدقرار می دهد.

_آپادانا_مشهد1.jpg

_آپادانا_مشهد4.jpg

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

_آپادانا_مشهد2.jpg

_آپادانا_مشهد.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رز مشهد :

هتل٣ ستاره رز مشهد در خیابان بسیج مستضعفین مشهد احداث شده است .فرودگاه مشهد با این هتل ١٥ دقیقه فاصله دارد و در فاصله ١٠ دقیقه ای از حرم مطهر قرار گرفته است. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله ١٥ دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_رز1.jpg

 

امکانات هتل رز مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، آسانسور، سرویس حرم،اینترنت، پارکینگ، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، صندوق امانات، مرکز خرید و...

_رز.jpg

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل رز مشهد,هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

سد طرق مشهد :

_طرق_مشهد1.jpg

از تفریحات مشهد که مورد توجه مردم مشهد است ,بند طرق مشهد است . سد طرق در ١٤ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد . این سد بر روی رودخانه طرق واقع شده است.این بند در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرقی مشهد قرار دارد و بر روی رودخانه طرق در یکصد متری بالا دست بند قدیمی طرق احداث شده است. ساختار این سازه از نوع بتونی دو قوسی متقارن متشکل از ۲۲ بلوک به عرض ۱۴ متر می‌باشد که در سال ۱۳۶۱ش آغاز و در سال ۱۳۶۷ش به پایان رسیده است. طول تاج این بند ۳۲۲ متر است. بنای اولیه این سازه آبی در زمان تیموری و به امر امیر علیشیر نوایی ساخته شده است. گردشگر و مسافران تور مشهد که می خواهید در مشهد ماهیگیری را تجربه کنید به شما پیشنهاد می کنیم سد طرق را تجربه کنید . 

_طرق_مشهد_2.jpg

_طرق_مشهد_5.jpg

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: سد طرق مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

باغ شاهنامه مشهد 

_شاهنامه_مشهد_3.jpg

باغ شاهنامهمجموعه ای است به وسعت ٣ هکتار در انتهای توس ٣٣ (بلوار توس مشهد) که به همّت آقای سیّد حسن موسوی ساخته شده و در ساخت و تزئین آن از معماری و هنر اصیل ایرانی بهره گرفته شده است. و یکی از جاذبه های گردشگری مشهد است. فضاهای پیش بینی شده در آن عبارتند از سالن اجتماعات، غذاخوری، نگارخانه، پارک بازی کودکان، فضای آبی، آلاچیقها، سیاه چادرها، اوبۀ ترکمن ؛ اجرای مراسمات نمایش نقالی و شاهنامه خوانی ؛ نمایشگاه اقوام مختلف و در کل این باغ محلی خواهد بود برای یاداوری میراث کهن دیار ایران زمین و مکانی برای احیای هنرهای اصیل و قدیمی این مرزوبوم که در حال فراموشی اند.

_شاهنامه_مشهد_1.jpg

باغ شاهنامه مشهد یکی از بهترین فضاهای موجود در شهرمشهدبرای برگزاری مراسم های آئینی و … بویژه بزرگداشت فردوسی بزرگ می باشد و از جاهای تفریحی مشهداست . طراحی اصلی فضاهای آن بر اساس شاهنامه دیده شده است .

_شاهنامه_مشهد_2.jpg

شنبه، سه شنبه، پنج شنبه صبح از ساعت ٨ الی ١٣ بازدید جهت رزرو

مطالب مربوط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ شاهنامه مشهد ,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ٤ ستاره سینور مشهد :

هتل ٤ ستاره سینور مشهد در خیابن ١٧ شهریور مشهد احداث شده است. این هتل ٢٠ طبقه در مجموع از ٣٠٠ اتاق تشکیل شده است. حرم مطهر رضوی در فاصله ١٠٠٠ متری از این هتل قرار گرفته است. بازار رضا مشهد در مجاورت هتل واقع شده است. فرودگاه مشهد ٤ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. اینترنت هتل به صورت رایگان می باشد.

هتل سینور 1

 

امکانات هتل سینور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و واحد، کافی شاپ، صندوق امانات، اعلام حریق، فضای سبز، نمازخانه، فروشگاه، آسانسور، لاندری، تاکسی سرویس، روم سرویس، کافی شاپ، ماهواره و...

هتل سینور 3

هتل سینور 4

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل ٤ ستاره سینور مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج نور مشهد

_نور_1.jpg

از مراکز خرید مشهد ، میتوان به مجتمع تجاری برج نور مشهد اشاره کرد . این مجتمع یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری مشهد می باشد.این مجتمع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسیمشهدواقع شده است . اگر باتور مشهد به مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما ,مرکز خرید برج نور مشهد است.

_نور_2.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: برج نور مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران راستگو مشهد :

_راستگو_مشهد.jpg

 

رستوران راستگو مشهد یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد که با فضایی رمانتیک و غذاهای خوشمزه خود می تواند مکان مناسبی برای استراحت و صرف غذای مسافرانتور مشهد باشد . گنجایش این رستوران مجلل ٨٠ نفر می باشد و در بلوار وکیل آباد مشهد واقع شده است.

_راستگو.jpg

_راستگو1.jpg

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران راستگو مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,رستوران های معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجموعه رستوران های بین المللی باران مشهد

_باران_1.jpg

_باران_2.jpg

 

این مجموعه یکی از مجلل ترین و بی نظیر ترین رستوران های مشهد می باشد که در منطقه شاندیز مشهدواقع شده است . این مجموعه مجهز به سالن vip ، top vip نیز می باشد و مکانی مناسب برای مهمانی ها ، جشن ها و قرار های مهم شما می باشد .در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه می شود ، غذاهای فرنگی این مجموعه با تشریفات خاص انگلیسی و فرانسوی سرو می شود وهمچنین غذای ایرانی نیز در منوی این رستوران وجود دارد و کیفیت غذا و سرویس دهی و فضای داخلی این مجموعه بسیار عالی و خوب است.پیشنهاد می کنیم گردشگرانتور مشهدبرای صرف غذا به این مجموعه سری بزنند.

_باران_3.jpg

_باران_4.jpg

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه رستوران های بین المللی باران مشهد,رستوران های مشهد,معروف ترین رستوران های مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد و نظر گردشگران تور مشهد را به خود جلب می کند. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافران تور مشهد از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران تور مشهد می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد,بازارهای مشهد,مراکز خرید مشهد,پاساژهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد در دوره صفوی قرن یازده ساخته شده است که این حمام از جمله حمامهای بزرگ و تاریخی شهر مشهد می باشد .این حمام توسط مهدی قلی بیک قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی ساخته شده است . این حمام که در قرن یازده ساخته شده شامل بخش های مختلفی مانند : پلکان ورودی ، سر بينه ، بينه ، گرمخانه و غیره می باشد .در تور مشهد 94 دیدن این حمام بی نظیر را از دست ندهید. بینه این حمام از بخش های دیدنی آن می باشد که دارای نقش و طراحی مربع شکل با هشت ستون سنگی و پوشش دایره شکل می باشد و با نگارگری زیبای 13 لایه ای تزیین و طراحی شده است . مسافران تور مشهد از بازدیدکنندگان و علاقه مندان این جاذبه دیدنی مشهد مقدس می باشند.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در فضایی به مساحت 33000 مترمربع ساخته شده است. هتل پردیسان مشهد در کنار بزرگراه کلانتری، یکی از مسیرهای اصلی مشهد قرار گرفته است. این هتل دارای 162 اتاق مجهز با طراحی زیبا می باشد. برخی از امکانات هتل رایگان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند استفاده نمایند مانند : مجموعه آبی , 20% تخفیف ویژه سالن بیلیارد و زمین تنیس می باشد. امکانات هتل پردیسان مشهد شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , لاندری , تاکسی سرویس , سالن ویژه کنفرانس و همایش , استخر ,جکوزی و سونا , زمین تنیس , فروشگاه برای خرید , آرایشگاه که مسافران تور مشهد در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته باشند , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , نمازخانه , سالن بیلیارد و دیگر امکاناتی که برای میهمانان و مسافران تور مشهد فراهم شده است.

هتل پردیسان مشهد

 

هتل پردیسان مشهد

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پردیسان مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد هتلی تمییز و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که در تقاطع شهید صیاد شیرازی ساخته شده است. هتل پارسا مشهد دارای 228 اتاق می باشد. هتل تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین هتل با فرودگاه 20 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. هتل پارسا مشهد دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , اینترنت , پارکینگ ویژه هتل , مجهز به سیستم تهویه , خشکشویی و لباسشویی برای مسافران تور مشهدکه در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , صرافی , سالن بدنسازی , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , مرکز خرید , سرویس رفت و برگشت ویژه حرم مطهر و دیگر امکاناتی که ویژه مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد تدارک دیده شده است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسا مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد